osobní názory
BLOG | Grafické a jiné tipy
Proč si všichni chtějí dělat všechno sami?
Aby ušetřili? Tohle je otázka za milion. Anebo spíš za pár tisíc, protože přesně tolik se většina snaží ušetřit. Jenže… co když to ve výsledku...
Hodinová sazba: Proč je důležité ji mít…
... a proč to zajímá i vašeho psa Představte si, že přijdete za zákazníkem a on se vás zeptá: „Jaká je vaše hodinová sazba?“ A vy odpovíte: „No,...
Práce za referenci? Ne, díky. Raději peníze!
Proč je to past, jak ji rozpoznat a proč se jí vyhnout! Práce za referenci je jedna z největších pastí, do které mohou začínající designéři a...
Profi web vs. Levný web aneb Sousedovic kluk ti udělá za polovinu!
Proč investovat do profesionálního webdesignéra a vyhnout se levným řešením Přemýšlíte o tvorbě webových stránek a máte omezený rozpočet? Může vás...
Napiš to kapitálkama aneb Typografické trampoty začínajících webařů
Když řeknete grafikovi „Napiš to kapitálkama“, možná se na chvilku zastaví a odpoví: „Jasně, šéfe, ale spíš verzálkama :-)“ a pustí se do práce. Ale...
Svatá trojice webdesignu: Typografie, Kompozice, Barvy
Svatá trojice webdesignu: Typografie, kompozice a barvy (a ostatní krámy, co jsou jen pozlátko) Jestli jste v webdesignu nějaký ten pátek, možná už...
Generativní AI a webdesign: Jak se trh mění a kam směřujeme?
Webdesign byl vždy polem, kde se snoubí kreativita s technologiemi. V posledních letech však nastoupila generativní umělá inteligence (AI) a...
Je samotvorba loga opravdu levnější? 5 důvodů, proč to není pravda
Stalo se vám někdy, že jste se pustili do něčeho, čemu úplně nerozumíte, jen proto, že vám to přišlo levnější? V dnešní době má každý přístup k...
Proč jsou H nadpisy klíčové pro webdesign a SEO?
V digitálním světě plném informací hraje struktura textu zásadní roli pro úspěch webových stránek. Jedním z klíčových prvků, které ovlivňují...
Jak vybrat zkušeného grafika: 10 klíčových kritérií
Jak vybrat zkušeného grafika: 10 klíčových kritérií Zkušený grafik je klíčový pro úspěšné dokončení vašeho projektu. Důkladně zvažte všechny uvedené...
Copywriter – Kdo je to a co musí umět?
Copywriter - Kdo je to a co musí umět? Copywriter je profesionál, který se specializuje na tvorbu textů pro různé marketingové a reklamní účely....
Webový grafik – Kdo to je a co by měl umět?
Webový grafik - Kdo to je a co by měl umět? Webový grafik je odborník, který se specializuje na vizuální aspekt webových stránek. Jeho úkolem je...
Fotograf – Kdo je to a co musí umět?
Fotograf - Kdo je to a co musí umět? Fotograf je profesionál, který se specializuje na vytváření fotografických snímků za účelem zachycení, uchování...
DTP specialista – Kdo je to a co musí umět?
DTP specialista - Kdo je to a co musí umět? DTP specialista, neboli Desktop Publishing specialista, je odborník, který se zabývá vytvářením a...